سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از آجر نما برای تزیین ستونها

از اعجاز آجرهای نما برای تزئین ستونها استفاده کنید

atrisabrick.com – استفاده از آجر در دکوراسیون داخل خانه طرفداران خاص خودش را دارد. این متریال می‌تواند به فضای شما یک نمای کلاسیک ببخشد و زیبایی را برایتان به ارمغان بیاورد. بنابراین، می‌توانید از اعجاز این آجرهای زیبا نیز برای تزیین ستون‌هایتان استفاده کنید.

آیا به دنبال خلق یک فضای گرم و دلنشین در فضای خانه خود هستید؟ آیا رنگ و لعاب رنگ‌های گرم در خانه برای شما دلپذیر است؟ اگر جز دسته افراد خونگرم و با احساس هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما از متریال‌هایی که گرما و صمیمیت را در فرد تداعی می‌کنند در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. یکی از این متریال‌ها آجر است که می‌توان از آن به عنوان دیوار پوش و یا طراحی آن بر روی ستون استفاده کرد. وجود ستون‌های آجری در خانه در کنار متریال‌های دیگری مانند چوب احساس عشق و گرمای مطلوبی را در افراد آن خانه ایجاد می‌کند. استفاده از آجر برای تزیین ستون آشپزخانه نیز کاربرد بسیاری در خانه‌های امروزی دارد پس اگر این سبک تزیینات را دوست دارید حتما در آشپزخانه خود به کار ببرید.

استفاده از آجر در دکوراسیون داخل خانه طرفداران خاص خودش را دارد. این متریال می‌تواند به فضای شما یک نمای کلاسیک ببخشد و زیبایی را برایتان به ارمغان بیاورد. بنابراین، می‌توانید از اعجاز این آجرهای زیبا نیز برای تزیین ستون‌هایتان استفاده کنید.

دوست داشتنی ترین متریالی که در طراحی دکوراسیون داخلی خانه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد آجر است. شما می توانید برای تزیین ستون وسط خانه از این متریال زیبا استفاده کنید. در ضمن حضور آجرها در دکوراسیون داخلی خانه می تواند به آن سبک کلاسیک بدهد.

آجر سفید آتریسا

 

هیچ چیز بدتر از حضور یک ستون باریک در وسط فضای داخلی، نمی‌تواند معیارهای زیباشناسی را بهم بزند! از نظر سازه‌ای ممکن است وجود یک یا چندین ستون در داخل محیط اجتناب‌ناپذیر باشد، اما باید بگوییم: «هر ضعفی را می‌توان به نقطه قوت تبدیل کرد.» تزیین ستون راه‌حل اساسی برای زیباتر نمودن دکوراسیون فضای خانه یا محل کار است.ستون‌های داخلی می‌توانند از عناصر عمودی بی‌روح به اِلمان‌هایی زنده تبدیل شوند و ‌به جای داشتن ظاهری ساده، زینت داده شوند. ‌به طورکلی، می‌توان برحسب مقدار بودجه و سبک دکوراسیون، از متریال‌های مختلف برای تزیین ستون استفاده کرد

برای پوشش ستون‌ها، استفاده از آجر نشان از داشتن روحیه و سلیقه خاصی دارد. آجر به معنای واقعی یکی از بهترین متریال‌ها برای پوشش نهایی روی ستون‌های داخلی فضا است، به این جهت که به گرمای محیط و احساس صمیمیت بیشتر می‌افزاید. آجرها نیز به تنهایی دارای انواع گوناگون هستند، برخی رنگ قرمز، زرد و خاکستری دارند و برخی دیگر دارای بافتی خشن و یا نرم هستند. انتخاب آجر برای دکوراسیون‌ها با سبک کلاسیک و سنتی انتخاب ایده‌آلی است.

آجر دکوراتیو آتریسا

ستون‌ها از عناصر معماری هستند که می‌توانند کاربردی یا صرفاً تزئینی باشند. تزیین ستون منزل در طراحی دکوراسیون داخلی منزل یکی از بهترین راه‌ها برای زیباسازی اتاق‌ها و فضای نشیمن در فضای باز است. تزیین ستون وسط خانه احساس کلاسیک را به خانه‌های مدرن می‌آورند. تزیین ستون وسط خانه شامل عناصر ظریف و همه کاره‌ای هستند که در سبک‌ها، اندازه‌ها و مواد مختلفی به چشم می‌خورند و می‌توان از آن‌ها برای تزئین هر فضای نشیمن و ایجاد خانه‌ دلخواه استفاده کرد

آجرهای نما  می توانند به وسیله ستون ها وارد دکوراسیون داخلی خانه بشوند. اگه داخل خانه خود ستون هایی دارید که نمی دانید با آن ها چه کار کنید، یکی از پیشنهادها این است که آن را با مواد و مصالحی نظیر آجر نما بپوشانید.

ستون های داخل خانه می تواند فضای مناسبی برای قرار گیری و اجرای آجر نما باشد. این ستون ها می توانند نمای دیداری زیبایی ایجاد کنند. همچنین ستون می تواند به زیبایی مانند عنصری تزیینی و کانونی عمل کند و نمای زیبایی را ایجاد کند.

استفاده از آجر نما  یا آجر تزئینی مانند آجر دکوراتیو، آجر آنتیک ، آجر هلندی و … در دکوراسیون داخلی، فضای متفاوتی را ایجاد می کنند، یکی از جاهایی که می توان از این حس متفاوت بهره برد،  ستونها هستند.

شما می توانید تنها با استفاده از آجر نما در ستونهای خانه یک فضای کاملاً متفاوت را به وجود آورید.اگر خانه شما بزرگ باشد احتمالاً ستونهایی در وسط سالن پذیرایی یا بخش های دیگر خانه وجود دارند .  همچنین  اگر خانه شما بزرگ نباشد حتماً در بخشهایی از دیوار ستون وجود دارد که شما می توانید با استفاده  از آجر نما  به آنها نمای جذابی بدهید.

 ما می توانیم با استفاده از آجر نما  بر روی ستونها آن ها را تبدیل به یک عنصر خاص و زیبا کنیم.

برای این منظور شما می توانید از انواع آجرهای نما  با رنگ و طرح های مختلف استفاده کنید.  ولی  نکته ی مهمی که باید به آن توجه شود  این نکته است  که می توانید با چینش های متفاوت آجر یک بافت خاص به ستونهای خانه خود بدهید.

چند نکته:

– نیازی نیست که تمام ستون را با استفاده از آجر نما تزئین  کنید شما  می توانید تنها بخشی از آن را با آجر تزئین کنید .برای این کار روش خاصی وجود ندارد ولی  پیشنهاد می شود که برای آجرکاری یک ستون لازم نیست که تمام آن را با آجر بپوشانیم بلکه می توانیم از بخشی از  آن برای این کار استفاده کنیم.

– فقط از یک آجر نما استفاده نکنید چون  این کار مربوط به طراحی داخلی می باشد برای همین می توانید از چند آجرنما متفاوت با اندازه و رنگ های مختلف استفاده کنید.

ترکیب یک آجر نما تیره رنگ با یک آجر نما رنگ روشن می تواند ترکیب جالبی باشد به غیر از آن می توانید در هر ردیف  یک رنگ متفاوت  را به کار ببرید.همچنین شما  می توانید از آجرنما های با رنگهای متفاوت،  متناسب با ترکیب رنگی در خانه برای این کار استفاده کنید.آجرهای رنگی می تواند یک فضای شاد را در خانه بوجود آورد.

_ آجر نما دارای یک بافت خاص است و استفاده از آن باعث می شود که شما درگیر این بافت جذاب شوید از این رو می توانید با چینش های متفاوت  آجرنما این بافت را تقویت کنید و در آن تنوع ایجاد کنید تا از بافت همیشگی آن که در اکثر کارهای می بینیم فاصله بگیریم و یک فضای جدید را ایجاد کنید.

این کار  نیاز به  کمی خلاقیت و اطلاع از نحوه نصب آجر بر روی ستون است.به طور کل ستونها از عناصر مهم در خانه هستند که نباید از طراحی آن غافل شد، گاهی با یک طراحی ساده بر روی آن می توانید فضای خانه را تا حد زیادی تغییر دهید.

  • اگر می خواهید یک فضای گرم و دلنشین در خانه ایجاد کنید، اگر جز دسته افراد احساسی وعاطفی هستید  حتما از عناصری که گرما و صمیمیت را در فرد تداعی می‌کنند در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. یکی از این عناصر آجر نما است که می‌توان از آن به عنوان پوشش روی دیوار  و یا طراحی آن بر روی ستون استفاده کرد. وجود ستون‌های آجری در خانه در کنار عناصر دیگری مانند چوب احساس عشق و گرمای مطلوبی را در اعضای آن خانه بوجود می آورد..
  • آجر دکوراتیو آتریسا
  • آجر دکوراتیو آتریسا
  • آجر دکوراتیو آتریسا
  • آجر دکوراتیو آتریسا
  • آجر دکوراتیو آتریسا

آجر دکوراتیو آتریسا

آجر آتریسا

تولید کننده آجر دکوراتیو و آنتیک